Oldalak

2013. április 3., szerda

A hónap könyvei 1. évf. 3. sz.

2013.. 1. évfolyam 3. szám
2013. március
A szokott módon a könyvek ABC sorrendben vannak.

1. Alexandra Adornetto : Halo trilógia 1. - Lázadó


 Hogyan kaparintottam meg : Anyukámék hozták nekem Pestről. Régóta kíváncsi voltam ár rá.

Fülszöveg :

HÁROM ANGYAL SZÁLL LE A FÖLDRE KÜLDETÉSSEL.
DE AZ NEM A TERV RÉSZE, HOGY AZ EGYIKÜK SZERELMES LESZ…

A mennyország három angyalt küld a Földre – Gábrielt, a harcost, Ivy-t a gyógyítót és Bethany-t, a legfiatalabbat és legemberibbet –, hogy jó cselekedeteket hajtsanak végre a sötétség hatása alá került világban.
Miközben mindvégig kerülik az emberi kapcsolatot, hatalmas igyekezettel próbálják eltitkolni ragyogó fényüket,  emberfeletti hatalmukat és mind közül a legveszélyesebbet, a szárnyukat.

Aztán Bethany találkozik Xavier Woodsszal, és egyikük sem lesz képes ellenállni a köztük lévő vonzalomnak.
Gábriel és Ivy mindent megtesznek, ami a módjukban áll, hogy közbelépjenek, de a Xavier és Bethany közötti kötelék túl erősnek bizonyul.

Az angyalok küldetése sürgető, a sötét erők fenyegetnek.

Vajon elpusztítja, vagy megmenti a szerelem Bethany-t? S vajon elég hatalmat ad-e a gonosz ellen?

 Amikor a Molyon megpillantottam a sorozat első részét angolul, megtetszett, és elkezdtem szomorkodni, hogy nincs magyarul, és talán nem is lesz. Aztán egy kattintás itt, egy kattintás ott, és kiderült, hogy már készülőben van a második része is. És azonnal meg kellet szereznem, ami mostanra sikerült is. A valóságban sokkal szebb a borítója szerény véleményem szerint.

 2. Leiner Laura : A Szent Johanna Gimi 8. 1-2 - Örökké

Hogyan kaparintottam meg : Mivel fanatikus rajongója vagyok a sorozatnak, mindenféleképpen elmentem a dedikálásra. Két órát álltam sorba érte, de megérte. A könyv kedvenc lett, hát mi más lehetett volna?

Fülszöveg :

„Okos kis könyv ez, elindult a saját útjára. Én pedig most magára hagyom, elengedem, hiszen én azt hiszem, mindent megtettem, amit lehetett, mindent úgy írtam, ahogy szerettem volna, most pedig elégedett vagyok az eredménnyel, mert tudom, én a kezdetek kezdetén valami ilyesmit akartam a végére. Nem egy finálét, elcsépelt ömlengést vagy túlcsavart szálakat. Úgy érzem, ez a sorozat az egyszerűségével nyerte el mindazt, amit elnyert, én pedig végig tartottam magam ahhoz az elvemhez, miszerint ez csak egy sztori egy hétköznapi lányról, A FIÚRÓL (csupa nagybetűvel), a tanulásról, a barátairól, a családjáról, az életéről meg úgy általában, a Szent Johanna gimiről.” Leiner Laura
„ Long live Laura Leiner and St. Johanna’s High School!” Meg Cabot A neveletlen hercegnő naplója és sok más bestseller szerzője.

A könyvet időközben olvastam, favorit lett persze. Leiner Laura fiatal és tehetséges magyar írónő, aki olyan regényt írt, amely nagyon AKTUÁLIS!!!!! és egyszerű, ahogyan ő mondta. Semmi extra, csak egy gimnázium életét bemutató könyvsorozat. Reni nem éppen menő. De mindenféleképpen szuper a könyv. Minden értelemben. Ha a helyszín nem valósághű, a karakterek nagyon. Az az összetartás az osztálytársak között szintén nem valósághű. Ami viszont az : a szituációk és a karakterek lefestése. A helyzetek megoldása pedig, vagy rossz agy jó, a könyv tartalmazza, és rengeteg ihletet lehet meríteni belőle.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése