Oldalak

2016. december 4., vasárnap

A NAGY VISSZATÉRÉS! - 2016

Sziasztok!
A leírva undorítóan hosszú (bő 2 év) hallgatás és csend után visszatértem, és magamat is meglepve rögtön a lényegre térek.

Miért nem volt látogatható a blog?
Ez egy nagyon fontos kérdés - a válasz pedig egyszerű. A blogolásra nem találtam már annyi időt, mint előtte nyáron, és szükség volt egy kis átalakításra, így határozatlan időre bezártam, de visszatértem!

Miért új a külső?
Az előzővel csak annyi gondom volt, hogy meguntam az évek során, valami újra, frissre vágytam. Remélem, tetszik.

Milyen változások lesznek?
Magam ismerve nem ígérgetek, ezt az elején leszögezem. A két év alatt sokféle ötlet átfutott a fejemen, remélem, a megvalósítással nem lesznek gondok.
- Tervezek továbbra is könyvértékeléseket (a lényeg, ugyebár), illetve
- könyvekkel kapcsolatos híreket, de nem szeretném, hogy ebbe az irányba menjen el az egész, és elenyészővé váljon a könyvértékelések száma, továbbá
- tervezek új rovatokat is, de az egyelőre legyen meglepetés.

Már van pár "készülő" bejegyzés, és hamarosan láthatjátok is őket, ha minden igaz.

Ekesgyb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése