Oldalak

2017. január 18., szerda

BOOK HAUL - 2017 első könyve

Sziasztok!

A mai Book Haul bejegyzés azért különleges, mert 2017 első (és másfeledik) könyvbeszerzéséről szól, ami tekintve, hogy már 18-a van, egészen szép eredmény magamhoz képest. Nem is húzom tovább az időt, 2017 első könyve:

Veronica Roth: Árnyak és jelek

(Kicsit sem lőtte le a poént ez a borító itt balra :D)

Az írónő nem ismeretlen számomra, a Beavatottat már olvastam tőle - amit azt hiszem, senkinek sem kell bemutatnom -, és azt annak idején nagyon szerettem. A második résznél azonban akadtak komplikációk, háromszor belekezdtem már, sok időt hagytam ki a próbálkozások között, de valahogy az ötvenedik oldal környékén nem tudok továbbjutni. A filmet láttam már (a másodikból), talán ez okozza a gondot - ki tudja?

A vegyes tapasztalatok után érthető módon nem mozgatott meg azonnal ez a kötet, az angol címe valahogy nem fogott meg, és egy idő után kicsit idegesített, hogy mindenhol szembejött velem - akkor még elevenebben élt bennem a legutóbbi Lázadó kudarc. Végül - körülbelül két héttel ezelőtt - megtörtént az elkerülhetetlen: rászántam magam, hogy jobban utánanézzek a könyvnek. Böngészgettem mindenhol, és azt hiszem, a molyon jött velem szembe: "Az előrendelők ajándék epilógust kapnak a Beavatott sorozathoz." Több se kellett, elolvastam a fülszöveget és rájöttem, hogy nekem ez kell.

Azt még tudni kell rólam, hogy ezek a kis exkluzív, limitált számban megjelenő könyves mütyűrök előhozzák belőlem a vadállatot, imádom az ilyeneket.

Most kérdezhetitek, miért volt a döntésemre hatással egy olyan kis füzetke, ami egy általam még nem végigolvasott sorozat utolsó része után játszódik. A helyzet a következő: 

1. A sorozatos félretétel után sem adtam fel a dolgot, szeretném kiolvasni a trilógia maradék részeit, érdekel, mi lesz a befejezés - egyszerűen meg kell várni a megfelelő alkalmat, amikor lesz hozzá hangulatom.

2. LIMITÁLT SZÁMÚ KÖNYVES MÜTYŰR! *_*

3. Ajándék egy könyv mellé (minden előrendelő kapott), amit előbb-utóbb (inkább előbb) beszereztem volna - előrendeléssel pedig olcsóbb is volt, és egyből szállították megjelenés után. 

Szóval, előrendeltem, és ma meg is érkezett - most pedig itt nézegetem magam mellett, és alig várom, hogy belekezdjek.

Ne keseredjetek el, van még lehetőség a kis füzet megszerezhető még az új könyv mellé - a Libri és Bookline oldalán még rendelhető a készlet erejéig. Ha még nincs meg, siessetek! ;)

A következő bejegyzésig jók legyetek, remélem, hamarosan értékelést is tudok hozni nektek az új beszerzésről.

Ekesgyb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése