Oldalak

2017. január 9., hétfő

Boldog Új Évet Mindenkinek!

Igen, én is elérkeztem oda, hogy Boldog Új Évet kívánjak Nektek (kicsit ciki, hogy csak kilencedikén), még ha kicsit megkésve is.

Első fontos infó: nem tűntem el teljesen, ne aggódjatok, úton van egy Silber értékelés, illetve készül egy bejegyzés a Slammed és az Éjsötét szerető c. könyvekhez is, remélem, hamarosan olvashatjátok!

Második fontos infó: az korábbi évek filmbe illő bukásai ellenére idén szintén indultam a Csökkents a várólistádat kihíváson. 2017-re ezeket a könyveket válogattam össze (sőt, egyet már el is olvastam!), reménykedem, hogy idén sikerülni fog - az előző évek elszántsága mindenesetre megvan (egyelőre!).

A következő bejegyzésig olvassatok sokat, rázódjatok vissza kicsit a munkába/tanulásba a téli szünet után - akinek még nem sikerült -, hallgassatok zenét! :)


Itt az új kedvencem, csekkoljátok! ;)
Ekesgyb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése