Oldalak

2012. június 20., szerda

Simon Tamás : Vérmacska, avagy Alfi világuralomra tör

Hol és hogyan történt a nagy találkozás : Januárban megláttam a Libri oldalán, és a fülszöveg, illetve a Molyon könyves oldalon olvasott kritikák után beleszerettem! Aztán februárban voltam a minden februárban megrendezett "Debreceni Utalványkötés" körutamon, és a Fórum volt a második megálló, és ott került a kosárba!

A Vérmacska sorozat 1. része
Fülszöveg :

Alfium: a hülyeség kémiai reakcióba lépett egy macskával és rászabadult a világra.
„Szőrös ma azt mondta, hogy egy-két dolog meg fog változni, például lenyugtatólövedékez, vagy elad szervkereskedőknek Üzbegisztánba, a szőrömből pedig kesztyűt csinál. Szerinte teljesen retardált vagyok és esély sincs arra, hogy valaha normális leszek, úgyhogy neki is álltam szépen, módszeresen körbepisálni a házat… Mondjuk, ha rend lesz és fegyelem mostantól, akkor nem kell eladnia, mert elmegyek magamtól, esetleg olyasféle változások lesznek, hogy kikaparom a szemét, rászúrom a fogamra és azzal törölgetem a seggem. Mit képzel már?”
Tényleg, mit képzel Szőri, ez a balfék? Mert hogy Alfi, ez a két fröccsért kapott szőrgombóc mit képzel, arról igen részletes és cizellált képet kapunk a naplójából. Kezdve azzal, hogy ő maga az Atyaúristen, ősrobbanással, káosszal, macskarmaggeddonnal egyetemben.
Alfium: úgy hat, mint a morfium. Függeni fogsz! Légy alfinista, különben kurva világ lesz!

A könyvről : 
Simon Tamás egy nevettető regényt írt arról, hogy szerinte mire gondolhatnak a macskák, amikor beléjük rugunk gépezés közben, és utána 5 perccel meg ölbe vennénk őket.  Ahogy Alfi mondaná az adott helyzetben : Vedd ölbe a kurva anyádat!
A könyv szókimondó, az író nem fél obszcén szavakat használni. Hát igaza is van, minek a kertelés, ha egyenesebb út is vezet a mondandónk céljához? Aranyos rajzokkal van illusztrálva, amely segíti Alfi elképzelését. Visszatérve a macskák gondolataira : Komolyan, olyan rossz volt erre rájönni, de igaz, az én macskám is ezeket gondolja! Basszus! Például : "Kiabálj anyádnak", vagy "A francokat érdekli a pofázásod!". Komolyan, higgyetek nekem! Nagyon rossz, de igaz! Amúgy ha ezekre nem gondolsz, úgy fogod fel, hogy egy olyan könyvet olvastál, amire nem csak rárakni lehet azt a jelzőt, hogy "Szórakoztató irodalom". A történetről nem tudok sokat mesélni, ez olyan élem az életem, olvasd el és legyél a rajongóm típusú könyv volt.

Kiadó : Könyvmolyképző Kiadó

Kiadás éve : 2011

Borító : 4/5 pontból

Történet : 6/5 pontból

Karakterek : 5/5 pontból

Kedvenc karakterek : Alfi, Feketehajú

Oldalszám : 280

Ami emelt az eredményen : Minden szinte :)

Ami rontotta az eredményt : -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése