Oldalak

2014. január 12., vasárnap

2014


Új év, új lehetőségek, új esélyek...

Éppen gondolkoztam rajta, hogy kéne valami bejegyzés az új év alkalmából, bár már lassan január közepén járunk, de ami késik, nem múlik alapon nekivágtam ennek.

Idén megpróbálok több könyvet olvasni, habár a tavalyi eredmény sem volt semmi. Na de hát mégis, az ember nő, ahogy a teljesítőképessége is.

Idénre szintén 100 könyet tervezek, és legalább 50-et el kellene olvasni belőle, (2013-ban majdnem sikerült az 50 könyv).

Idén, ha minden jól megy, mozivásznon is megpillanthatjuk kedvenc könyveinket. Beszélek most a Beavatottról illetve a Vámpírakadémiáról, és oersze azt sem feledhetjük el, hogy az Éhezők Viadala 3. részének 1. fele is érkezik.

Tehát 2014. nem csak jó könyvekkel lesz tele, hanem jó filmekkel is.

Február : Vámpírakadémia
Március : A Beavatott
Novermber : A kiválasztott - 1. rész

A tavaly elolvasott könyvek nagy része Vörös Pöttyös volt, na ezen annyit szeretnék változtatni, hogy még többet. És mellette még a Vámpírakadémia sorozattal szeretnék megismerkedni, ha már jön a film, szeretnék a Dream Válogatás könyvekbe is egy kicsit jobban belemerülni....

Illetve kicsit régebbi könyveket is szeretnék olvasni, mert tavaly is éppen belekezdtem volna egy régi sorozatba, mikor jött az újdonság, és hát elcsábultam... Na de ki nem? Kinek nem fut át az agyán, hogy hűha, ennek én most nekiállok?

Illetve szeretnék még verseskötete és angol nyelvű köteteket is olvasni.

A bloggal kapcsolatban elgondolkoztam, hogy nem csak könyvekkel kapcsolatos bejegyzéseket fogok kirakni, ugyanis szeretnék minél többet itt lenni, többet, mint tavaly.

Nos, ilyen a formám, nagy tervekkel állok neki az újnak, csak a felébe se kezdek bele. Remélem,
hogy most lesz időm több mindenre.

És utólag is BUÉK! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése