Oldalak

2014. január 29., szerda

Szerdai szeretném! 1. rész - avagy új ovat indul

Sziasztok!

Új rovatot indítok, ez pedig a Szerdai szeretném! című rovat lesz. Sok helyen láttam már "Keddi Kívánságlista" és egyebek, és én is szerettem volna indítani egy ilyesmi rovatot. A lényege a dolognak az, hogy minden szerdán ettől a héttől hozok nektek egy könyvet, amit nagyon szeretnék már megkapni/beszerezni, keddenként viszont majd egy meglepetés jön. (Jövő héttől indul.)

A rovatunk nyitókötete :
Bizony, jól látjátok, ez Richelle Mead hatkötetes Vámpírakadémia című sorozatának első kötete, melyből februárban kerül mozikba a film. Na, igen, sokat hozzátesz a film, hogy most a kívánságlista 1. helyén áll.

Fülszöveg: A világsikerű sorozat első kötetében Lissa Dragomirt és Rose Hathawayt két év bujkálás után elfogják és visszazsuppolják a Montana erdőségeinek mélyén megbúvó Szent Vlagyimir Akadémia vaskapui mögé. A vámpíriskola a mora uralkodói családok és dampyr testőreik számára szolgál oktatóhelyül. Az akadémia falain belül a két lánynak különböző viszálykodással, rosszindulatú pletykákkal, tiltott szerelemmel és fenyegetésekkel kell megbirkóznia. De mindketten tudják, hogy a legnagyobb veszély a kapukon kívülről leselkedik rájuk.

A történet nagyon izginek tűnik, de őszintén megmondom nektek, hogy nem a fülszöveg miatt vagyok így vele. Mert nekem valahogy az egész nem jött át a fülszövegből, hanem a trailerből.


Fent említettem, hogy első helyen áll a kívánságlistán. A mértet már nagy vonalakban elmondtam nektek fent, de most kifejteném nektek: A könyvet szeretném már olvasni egy ideje, de különösebb késztetést nem éreztem rá. Sokan olvasták az ismerőseim körében, + elég jó kritikákat hallottam róla, ez vezetett oda, hogy várólistára került fel. Azután jött a hír, hogy lesz film, és akkor még jobban felkeltette az érdeklődésemet, de még mindig semmi, azután jött a bemutató, és az áttörés : nekem ez kell!

Nos, így került a kötet 1. helyre a kívánságlistán.

Goodbye a jövőhétig! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése