Oldalak

2014. február 16., vasárnap

A Blogturné Klubb Őre

Már akartam írni erről régebben is, de csak most jutottam el ide.


Tavaly, 2013-ban A Három Muskétás dedikáláson valahogy odaverődtem Kellyékhez, és beszélgettünk, és csak Greylupus és Deszy maradt ott, mikor szóba került a Touch (Lupinak nm volt köze hozzá, áh, dehogyis :D), én meg rákérdeztem, hogy lesz e belőle Blogturné. Lesz, hangzott a válasz. Aztán a Blogturnéról beszélgettünk, és felesküdtem a Blogturné Klub védelmére. Tehát hivatalosan is én vagyok a BTK védelmezője, ne kezdjetek ki velük! :D

http://www.blogturneklub.com/

6 megjegyzés:

  1. Ó, szóval van egy külön bejáratú "The Rock"-unk??? Tetszik! :D

    VálaszTörlés
  2. Azta! Ez nagyon csúcs! Ki merne belénk kötni ezután!? :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, a BTK-nak most már tényleg van Securityja is :D <3

      Törlés