Oldalak

2014. február 3., hétfő

Januári összefoglaló

Sziasztok!

Úgy gondoltam, hogy most így röviden egy-két mondattal összefoglalnám a januári (kevés) olvasmányaimat, mert a kritikák készülnek, készülnek, csak sose érem magamat utol.... :)

1. Jus Accardo : Denazen 1. -Érintés
Erről a könyvről már írtam bejegyzést (http://gyuszikaolvas.blogspot.hu/2014/01/juss-accardo-denazen-1-touch-erintes.html), de elmondom, összefoglalom röviden is.

Egy akciódús fantasy érzelmekkel és egykét érzéki jelenttel fűszerezve, csodásan felépített remek regény, amely tényleg képes volt kiszakítani a valóságból, és nagyon ki tud kapcsolni. Egyetlen hibája, hogy, rövid volt... De ha 1000 oldal lett volna, akkor is ezt mondtam volna róla, de hát egy rajongó az rajongó...

Fülszöveg : Mikor egy idegen fiú száguld le a patak melletti töltésen, és épp a lába előtt ér földet, a tizenhét éves adrenalinfüggő Deznee Cross úgy dönt, kihasználja a lehetőséget, hogy felbosszantsa apját, ezért hazaviszi a titokzatos, jóképű, jégkék szemű srácot.


De valami nem stimmel Kale-lel. Dez cipőjét hordja a zuhany alatt, lenyűgözik az olyan tárgyak, mint egy DVD, vagy egy váza, és mintha attól tartana, hogy a lány egy érintésétől elporladna.

De egyszer csak megjelenik Dez apja, fegyverrel a kezében, és jóval többet tud Kale-ről, mint kellene. Dez rájön, hogy sokkal több van a fiúban – és az apja „ügyvédi irodája" is más – mint az elsőre látszott. Kale a Denazen részvénytársaság rabja volt – egy szervezeté, amely összegyűjtötte a „különleges" gyerekeket, akiket csak a Hatosnak neveznek, hogy fegyverként használja őket, egy egész életen át.

Á, igen, és az érintése? Az halálos.

Dez és Kale mindenre elszántan csatlakozik a Hatoshoz, hogy legyőzzék a Denazent, mielőtt azok kapják el őket és Dez apja rájön a legnagyobb titokra.

A titokra, melyet Dez egész életében meg akart óvni.

A titokra, melyért Kale ölne, hogy megóvja.

2. Jennifer L. Armentrout : Luxen 2. - Ónix
 A könyvet hatalmas várakozás előzte meg - mint az Érintésnél -, és hát mit mondjak? Nem kifogásoltam semmit, az első könyvet imádtam, de ezt is. Az első úgymond még kifejletlen volt, ott nagy szám volt, hogy "Jaj! Arumok! Nincs náluk rosszabb!"... Hát de van. Érződött, hogy itt sokkal komolyabb a helyzet, nagyobb dolog van a háttérben, mint két földönkívüli faj harca. Akció 3x annyi volt, mint az elsőben, a romantika pedig, huh... De úgy hallottam, a harmadikban még perzselőbb részek lesznek, habár itt is voltak tűzforró jelenetek.

Fülszöveg : Daemon Blackkel összekapcsolódni szívás…

Ráadásul nemrég eltökélte, hogy bebizonyítja: amit irántam érez, az nem csupán bizarr kapcsolódásunk mellékhatása, hanem valódi érzelem. Nem tudom, mit gondoljak efelől, de tény, hogy mostanában már korántsem olyan bunkó velem, mint korábban.

De nem ez a legnagyobb problémánk.

A Védelmi Minisztérium emberei körülöttünk szaglásznak. Ha rájönnek, mire képes Daemon, és főleg, hogy mi ketten összekapcsolódtunk, akkor nekünk annyi. Az iskolában felbukkanó új srác sem hiányzott. Ő is tele van titkokkal. Tudja, mi okozza a körülöttem zajló sok furcsaságot, és segítene is rajtam… de ennek súlyos ára van.

És aztán az események még vadabb fordulatot vesznek.

Láttam valakit, akit halottnak hittem. Szóljak vagy hallgassak?

Mi történt Dawsonnal? Ki árulta el?

És mit akarnak Daemonéktól – na meg tőlem – a védelmiek?

Az már biztos: Daemon Blackkel összekapcsolódni nem egy életbiztosítás.

Senki nem az, akinek látszik. És nem mindenki éli túl a hazugságokat…

3. Yngve Frøyen : A fiú, aki utálta a decembert
Na, hát ez nagyon nem az én regényem volt, még szerencse, hogy kölcsönkaptam. Az bizonyos, hogy egyedi hangvételű könyv, de számomra nem pozitív értelemben. Habár lehet, hogy az volt a bibi, hogy éppen Vörös Pöttyöst akartam olvasni... Egyszer olvasós könyv, aki szereti a különleges fogalmazású és hangulatú történeteket, azoknak ajánlom.

Fülszöveg : Titokzatos és gonosz erők vették birtokukba a kisvárost. Fekete ruhás alakok jelennek meg, fura dolgok történnek, emberek tűnnek el, boltok zárnak be. Az egyetlen, aki a város és a teljes összeomlás között áll, egy fiatal fiú. Benjamin elvesztette a szüleit, ezért rémálmok gyötrik. Miközben a karácsonyi béke igyekszik rátelepedni a városra, a fiú és segítője – a muszlim származású Shohreh – szembeszállnak a gonosz erőkkel, és eközben megküzdenek a saját démonaikkal is.






Nos, ezek voltak a januári könyvek. Legközelebb holnap érkezem egy új rovattal! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése