Oldalak

2013. október 9., szerda

A hónap könyvei 1. évf. 8. sz.


2013. 1. évfolyam 8. szám
2013. augusztus
A könyvek a szokott módon ABC sorrendben vannak.

1. Christina Dodd : A baj magassarkúban érkezik
Hogy kaparintottam meg : Az Alexandrában 50%-al volt minden CD könyv, nem tudtam otthagyni. Most erősen bánnám, ha otthagytam volna.

Fülszöveg : Amikor Brandi Michaels rájön, vőlegénye azért repült Las Vegasba, hogy feleségül vegye a barátnőjét, zálogba csapja a jegygyűrűjét, vesz magának egy csábos ruhát, és egy fülledt éjszakát egy Roberto Bartolini nevű jóképű olasz idegen karjai közt tölt. Amikor Brandi egy gyilkos célpontjává válik, nincs más lehetősége, mint Robertóhoz fordulni – a férfihoz, aki vagy a megmentője, vagy a bukása lesz. Egy dolog azonban biztos: harc nélkül nem adja meg magát…

Most Dodd-erotika,, különleges teremtmények nélkül. Igazán kíváncsi vagyok!







2. J. A. Redmerski : A soha határa
Hogy kaparintottam meg : Nyaralásból hazafele került a karmaim közé. És, úgy tűnik, hogy a pénztárgép után is nálam maradt.

Fülszöveg : Camryn Bennett még csak húszéves, de azt hiszi, pontosan tudja, milyen lesz majd az élete. Ám egy vad éjszaka után az észak-karolinai Raleigh legmenőbb belvárosi klubjában ismerősei és önmaga elképedésére úgy dönt, otthagyja megszokott életét, és elindul a vakvilágba. Egy szál táskával és a mobiltelefonjával felszáll egy távolsági buszra, hogy megtalálja önmagát – és helyette rálel Andrew Parrish-re.

A szexi és izgató Andrew úgy éli az életét, mintha nem lenne holnap. Olyan dolgokra veszi rá Camrynt, amilyenekre a lány sosem hitte magát képesnek, és megmutatja neki, hogyan adja meg magát a legmélyebb, legtiltottabb vágyainak. Hamarosan ő lesz Camryn merész új életének központja – olyan szerelmet, vágyat és érzelmeket kelt, amilyeneket a lány korábban elképzelni sem tudott. De Andrew nem árul el mindent Camrynnak. Ez a titok vajon örökre összehozza őket – vagy mindkettőjüket elpusztítja?

Ismét egy amerikai könyvsiker, persze ágyjelenetekkel fűszerezve.

 3. Jeaniene Frost : Karó ás sírhant
Hogy kaparintottam meg : Molyos ajándékozásnál kaptam meg.

 Fülszöveg : Cat miután leszámolt egy veszedelmes emberkereskedő bandával és fájdalmas búcsút vett vámpír szerelmétől, új névvel és személyazonossággal él tovább. Az FBI egyik különleges és szupertitkos csoportjának vezetőjeként küzd a gyilkos vámpírok ellen. Minden oka meglehetne az elégedettségre, de a sötét múlt árnyai újra kísérteni kezdik. Megváltozott élete új szerelmet is tartogat, ám egy esküvőn váratlanul ismét Bones mellé sodródik, akinek nagyobb szüksége van rá, mint eddig bármikor…

Jeaniene Frost Cat és Bones vámpírvadász sorozata fergeteges sikert arat a vámpírrománc rajongóinak körében. Humorral, érzékiséggel, és hihetetlen izgalmakkal teli könyveit felejthetetlen karakterekkel népesíti be. A Cat és Bones páros egycsapásra világhírű lett, a sorozat pedig vezeti a sikerlistákat.

 Nos, a könyv egy molyos ajándékozáson érkezett. Egy elég nagy csomagban jött, mert megkaptam mellé a Hozzád kötve c. könyvet is (lejjebb). Igen, a molyos angyalkám 2+1 Ulpius-házas akcióban rendelte meg nekem. Hát, elég nagy volt az öröm. De hát milyen könyvszerető nem örülne egy óriási csomagnak, amiben 2, általa nagyon várt könyv csücsül egy évre való teával és finom csokival?

4. Levy L. Smith : Dark love 3. - Elrabolt szív
Hogy kaparintottam meg : Éppen újságosnál jártam, mikor megláttam ott a polcon, és gyorsan odatettem a magazinok mellé. Hát így került hozzám.

Fülszöveg : Mit tennél, ha nyom nélkül eltűnne valaki, akit szeretsz? Hogy viselnéd, ha a barátnőid elárulnának? Mennyire fontos számodra a bizalom? Mit áldoznál fel azért, hogy megmenthess valakit, aki már számtalan alkalommal kockáztatta érted az életét?
Luke elveszett. Donnie arra gondol, hogy a fiú elszökött tőlük, ám Sandra biztos benne, hogy más van a háttérben. Keresni kezdik a fiút, és ezzel kezdetét veszi a pokoli fogócska. Sandra eltökélten, minden akadályon áttörve kutat Luke után, és közben nem is sejti, hogy a démonok csalinak használják a fiút…

Majd meglátjuk, ha meglesz a 2. rész, mit hoz a jövő.




5. Maros Edit : Hűvösvölgyis suli 2.
Hogy kaparintottam meg : Mikor bevásároltunk a sulihoz, akkor szereztem be ezt is a füzetek és az egyéb dolgok mellé.

Fülszöveg : Kamasznak, ráadásul szerelmes kamasznak lenni továbbra sem könnyű. Mert ugye ott vannak azok a bosszantó kérdések, mint például mikortól kezdve jelenthetjük ki, hogy akkor mi most járunk? Az első kézfogástól? Az első csóktól? És egyáltalán meg kell ezt beszélni vagy vannak egyértelmű jelei a „járásnak”? És mi van akkor, ha úgy tűnik, a másik már nem is akarja annyira a dolgot? A válaszok megtalálásában természetesen nélkülözhetetlen a Facebook, na és a legjobb barátnők – illetve egy olykor idegesítő, de alapvetően rajongásig szeretett ikertesó – véleménye, és néha bizony beavatkozása is…
A Hűvösvölgyi suli ikrei betöltik a tizenötöt, és ezzel együtt a kamaszkor egy újabb lépcsőjéhez érkeznek: ezen a szinten már valódi szerelem és végtelenül összegubancolódott szálak várják őket, amiket néha nehezebb kibogozni, mint gondolnák.

Bár az első résznél sokan írták, hogy SzJG-koppintás az egész, nekem is ilyen gondolataim vannak róla. De a könyv molyos adatlapján az értékelések szerint van javulás.


6. Sylvia Day : Crossfire 1. - Hozzád kötve
Hogy kaparintottam meg : Egy molyos ajándékozáson kaptam.

Fülszöveg : NEW YORK TIMES BESTSELLER

Gideon Cross olyan erővel lépett be az életembe, mint a sötétségbe hasító villám…

Ez a gyönyörű, sugárzó férfi maga volt a fehér izzás. Soha eddigi életemben senki és semmi nem vonzott még ilyen ellenállhatatlanul. Úgy vágytam az érintésére, mint drogos a napi adagjára, bár éreztem, hogy elgyengít, mégsem tudtam, nem is akartam ellenállni. Sérült és törékeny lettem, ő pedig oly könnyedén megtörte az ellenállásomat, és áthatolt az eddig kemény páncélon…

Gideon birtokában volt a tudásnak. Megvoltak a maga démonai. Egymás tükörképeivé váltunk, visszavetítve a másikra legbensőbb világunkat, legmerészebb vágyainkat…

Szerelme megbéklyózott, átformált, és én csak azért esedeztem, nehogy kínzó múltunk elszakítson minket egymástól…

„Day erőteljes története felizgatja s magával ragadja az olvasót…”

Mondták már, hogy egy nagy Szürke-utánzat, mondták hogy eredeti. Hogy én mit mondok, 1-2 év múlva derül ki!

7. Zakály Viktória : Szívritmuszavar
Hogy kaparintottam meg : Egy molyos ajándékozáson kaptam.

 Fülszöveg : Csönge. Egy hely, mely mindent megváltoztat. Egy hely, melyet soha nem feledsz. Egy vágy, mely örökre a szívedben marad. A lány nem hisz a véletlenben, csak a sorsban, a fiú nem hisz a szerelemben, csak a kötelességben. Évek óta ismerősök, látták egymást egyetemi előadótermekben és folyosókon. Mindketten érezték, hogy ez a kapcsolat több lehetne, de soha nem lépték át a határt, nem közelítettek egymáshoz, az érzés beleveszett a szürke hétköznapokba. Csönge azonban mindent megváltoztat. Öt nap, mely felforgatja a világukat, és lángoló, fájó szerelemre gyújtja a lányt. Bármit megtenne a fiúért, felrúgná a saját életét érte. De mit érez a fiú? Fel lehet adni mindent a szerelemért? Van-e kiút a múltból, és a jelen láncaiból? Vagy minden út egy padláshoz és egy komor kötélhez vezet? A sóvár vágyakozásról és egy gyönyörű, felkavaró szerelemről szól ez a regény, mely igaz történeten alapul. Tudod, mi a szerelem másik neve? Csönge.

Egy magyar Vörös Pöttyös. Ennek az írónőnek 2 másikkal a Hérom Muskétás Könyvbemutató után volt a dedikálása egy nappal. Sajnos nem jutottam el, idén se fogok, ha lesz hanem, de a Három Muskétásra valószínűleg megyek.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése