Oldalak

2014. augusztus 23., szombat

Colleen Hoover: Reménytelen 1. - Reménytelen

Történetem a könyvvel: Erre a könyvre a BTK-s értékelések miatt figyeltem fel, utána pedig jött a nagy rajongás, hogy Hopeless így, Hopeless úgy. Utána elolvastam a részletet a Könyvmolyképző oldalán, és a vége az lett, hogy a következő rendelésnél a kosárba került.

A kötet a Reménytelen sorozat 1. kötete.

Fülszöveg: Készen állsz a reménytelen igazságra? Vagy szívesebben hiszel a hazugságoknak?

Colleen Hoover, a közkedvelt bestseller-író lebilincselő történettel tér vissza. Ez a szenvedélyes, magával ragadó románc két, szörnyű múltat cipelő fiatalról szól, akik az élet, a szerelem és a bizalom útvesztőjében bolyongva együtt ismerik meg az igazság gyógyító erejét.

A koránt sem szent Sky végzős középiskolásként találkozik Dean Holderrel – egy sráccal, aki nagy nőcsábász hírében áll. A fiú már a legelső találkozás alkalmával rabul ejti a szívét, ugyanakkor félelmet is kelt benne. A múltjára emlékezteti Sky-t, aki hosszú időn át próbálta eltemetni magában a történteket. Eldönti, hogy távol tartja magát a fiútól, de annak kitartása és ellenállhatatlan mosolya hamar semmivé foszlatja az elhatározását. Dean azonban maga is nyomasztó emlékeket őrizget. Amikor ezekről tudomást szerez, az visszavonhatatlanul megváltoztatja Sky-t, talán örökre szétrombolva lelkében a bizalom érzését.

A múlt mindkettőjükön mély sebeket ejtett, melyek csak akkor gyógyulhatnak be, ha bátran szembe tudnak nézni a történtekkel. Az őszinteség az egyetlen út, hogy végre szabadon, korlátok nélkül éljenek és szeressenek. A Reménytelen egy olyan regény, amitől eláll a lélegzeted. Elvarázsol, magával ragad, transzba ejt. Készülj fel, hogy újra átéld az első szerelmet…

Ez egy nagyon jó könyv. Imádtam. Viszont nem azt kaptam, amire számítottam. A könyv elején úgy gondoltam, hogy ez egy kis romantikus valami lesz kész rossz múltú tinivel, akik látványosan egymásra találnak, és ehhez még jön egy kis szex is - ha már new adult könyvről beszélünk. De nem. Itt a múlt az olyan múlt, hogy én még ilyet filmben sem láttam. Na de a történetről.

Sky készül a végzős évére a középiskolában. Eddig magántanuló volt, de a barátnőjével, Six-szel addig kérlelték Sky anyukáját, amíg bele nem ment a dologba. De kiderül, hogy Six nem kezdi el Sky-jal az évet, mert ő fél évre elutazik egy cserediák-program miatt.

Amint a fülszövegből is kiderül, Sky-nak van hírneve, ami elég kétes. Az ő szavaival élve mindenki ribancnak hiszi. Ám kiderül, hogy a smárolásnál sosem megy tovább, és valójában szűz.

Az első napon az iskolában találkozik Breckin-nel, a meleg mormon sráccal, és azonnal barátság szövődik köztük. Amikor Sky iskola után elmegy bevásárolni, találkozik Dean Holderrel, aki szintén nagy hírnévvel rendelkezik.

A főszereplőnk, Sky szerintem tökös csaj. Én nagyon bírtam az ő karakterét, és hogy sikerült túlélnie és kezelnie mindazt,a mit átélt.

Holder karakterét egyenesen imádtam! Szerintem nem mindenki lett volna így ott feltétel nélkül Sky mellett, sokkal könnyebb lett volna neki is azt mondania, hogy "Köszi, csajszi, ennyit nem érsz meg.", de nem tette.

A mellékszereplők közül csak Breckin volt az akit sikerült megkedvelnem, illetve Six-ből még többet kértem volna.

És akkor összességében: Egy olyan romantikus könyv, ami letehetetlen, tele egy jó nagy adag szörnyű múlttal, családi drámával és némi erotikával megfűszerezve. A műfaj kedvelőinek alapolvasmány.

Kiadó : Könyvmolyképző Kiadó

Kiadás éve : 2014.


Eredeti cím : Hopeless

Eredeti kiadás éve : 2012.

Borító : 5/5 pontból

Történet : 6/5 pontból

Karakterek : 5/5 pontból

Kedvenc karakterek : Sky, Holder, Breckin

Oldalszám : 404 oldal

Ami emelt az eredményen : a hoteles jelenetek, a nyomozós rész

Ami rontott az eredményen : -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése