Oldalak

2014. augusztus 16., szombat

Új LL kötet a láthatáron avagy a Késtél c. kötetről

Végre kiderült ma Leiner Laura várva-várt új könyvének a címe: Késtél.
Megkaptuk a borítót is. Amikor megláttam, akkor leesett az állam.

És, íme. Az állam nem a nagy csodálattól esett le. Ez nekem olyan túl egyszerűnek tűnik, olyan semmilyennek, semlegesnek. De csak úgy általánosságban is. Az SzJG, Bábel és ASZ borítókhoz képest meg aztán...


Remélem, hogy eredeti sztori lesz ez is, és nem fog az egész átcsapni egy olyan kislányoknak való éneklős sorozatba, mint a HSM, Hannah Montana, Violetta, stb. Remélem, megmarad Laura egyedi humora, és ennél a könyvnél is hangosan fogok nevetni egyes részeknél.

És úgy általánosságban Laura könyveiről:
Az írónő munkásságát nem kell bemutatni. Az SzJG még most is, szűk másfél évvel a befejezése után is a legkedvesebb sorozataim közé tartozik. A Bábel szintén a nagy kedvencek között van. Voltak kétségeim a megjelenés előtt, de ezek az első 2-3 oldal után elmúltak. Az Akkor szakítsunk-tól mát nem féltem - pedig kellett volna. Az már nem tetszett annyira, mint az előzőek.

Szóval, hogy ezzel mi lesz, az a jövő zenéje - az biztos, hogy amint elolvastam, érkezik majd belőle a poszt.

És pár információ:
- Az augusztus vági-szeptember eleji megjelenés csúszik októberre.
- Sorozat lesz, ez a Bexi(?) sorozat első kötete.
Szóval igen, vannak kétségeim, de közben bizakodó is vagyok - annak ellenére, hogy ez nem érződik a poszton. Ez amolyan zárójeles megjegyzés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése