Oldalak

2014. augusztus 31., vasárnap

Nyári Off 2. - avagy a viszontlátásra, nyári szünet!

Sziasztok! :)
Gondoltam, így a nyár legeslegvégén írok egy amolyan "nyárbúcsúztató" posztot.
A nyáron nem olvastam el az összes könyvet, amit terveztem, sokkal kevesebbet olvastam a listáról, de nem baj. Szépen eltelt a nyár, nagyon jól éreztem magam. Remélem ti is!

Minden kedves Olvasónak kívánok jó iskolakezdést illetve munkakezdést, az új iskolásoknak (mint én, én most kezdem a gimit) pedig sok bátorságot holnapra! :)

Viszlát nyár, majd találkozunk megint.

Ősztől tavaszig is olvassatok sokat, nézzetek rengeteg sorozatot és ahányszor csak tudtok, kapcsolódjatok ki, ami akár egy bulit, vagy egy estét jelent egy könyvvel és egy forró teával a fotelben. Jók legyetek, hamarosan jövök! :)

1 megjegyzés:

  1. Hello! Meghívnálak egy kis játékra :) http://reakovats.blogspot.hu/2014/09/the-social-media-book-and-movie-tag.html

    VálaszTörlés